شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

آموزش میکاپ عروسکی عروس در زاهدان با بهترین کیفیت آموزشی

خانم آزاده بدخشان ارائه کننده انواع خدمات آرایش و میکاپ عروس در زاهدان با بهترین کیفیت

برگزاری دوره های تخصصی آموزش میکاپ عروسکی عروس در زاهدان از نمونه فعالیت ها استاد آزاده بدخشان، اولین کارآفرین سیستان و بلوچستان در سال 1397 می باشد.

 

آموزش میکاپ عروسکی عروس درزاهدان

ایشان با 15سال تجربه وتخصص در زمینه گریم فوق حرفه‌ای عروس و دارای مدرک از اساتیدی چون الکانترا و رافائل از برزیل می باشند. خانم آزاده بدخشان با دار بودن 35 مدرک بین المللی از ایران، ترکیه، امارات، روسیه، برزیل و تایلند به عنوان مدرس بین المملی میکاپ بی نظیر ترین دوره های آموزش میکاپ عروسکی در زاهدان را برگزار می نمایند.

آموزش میکاپ عروسکی عروس درزاهدان

 

میکاپ عروسکی عروس

جدیدترین مدل میکاپ  عروس 2023 ، میکاپ عروسکی می باشد.در روند اجرای این متد یعنی میکاپ عروسکی چهره فرد باید شبیه به عروسک طراحی و گریم شود زیبا و بدون نقص.

آموزش میکاپ عروسکی عروس درزاهدان با آزاده بدخشان

 

آنجه از جهره یک عروسک زیبا در ذهن داریم گونه های صورتی بسیار روشن، چشم های حالت دار با در ریمل و خط چشم و لب های صورتی و کمی براق است. علاوه براین، کرم پودر نیز می تواند پوستی مخملی و بسیار جذاب بدون برق کرم های زیرین را برایتان بوجود آورد.

 

سبک میکاپ عروس در زاهدان با جدیدترین متدهای روز 2023 کمک می کند تا چشم ها درشت تر از حالت عادی نشان داده می شود. این سبک از گریم و میکاپ به آرایش عروسکی معروف است و مورد علاقه بیشتر خانم ها بخصوص افراد چشم بادامی می باشد.

 

آموزش میکاپ عروسکی عروس درزاهدان

 

آرایش و میکاپ عروس جدید عروسکی از انواع سبک های میکاپ است که امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده است. بازار کار سود آوری را به خود اختصاص داده است.

 

آموزش میکاپ عروسکی عروس درزاهدان  با بترین کیفیت

مراحل اجرای میکاپ عروسکی

در ادامه با مراحل اجرای میکاپ عروسکی آشنا خواهیم شد.

در میکاپ عروسکی آرایش چشم ها از اهمیت بالایی برخوردار است. ابتدا برای درشت به نظر رسیدن چشم ها از مداد سفید داخل چشم ها استفاده کنید. سپس پشت پلک بالا را خط چشم پهن با دنباله بلند بکشید.

 

سه نوع سایه روشن ، متوسط و تیره انتخاب کنید. از سایه روشن در گوشه داخلی چشم و زیر ابرو، از سایه متوسط در پشت پلک و از سایه تیره در گوشه بیرونی چشم به کار ببرید. با استفاده از فرمژه به مژه ها حالت دهید و در نهایت چند لایه ریمل بزنید تا مژه هایتان پرپشت و مشکی شوند

آموزش میکاپ عروسکی عروس درزاهدان  با اهدای مدرک

 

اگر به ابروهای عروسک ها دقت کرده باشید آن ها ابروهای باریک و کمرنگی دارند. و همین امر موجب می شود تا چهره شان ملیح به نظر برسد. برای آرایش ابروها با استفاده از سایه ابرو روشن قسمت های توخالی ابرو را پرکنید سپس با استفاده از برس ابرو ، ابروها را به سمت بالا مرتب کنید. ابروهای پهن اصلا مناسب این سبک نیست بنابراین برای ابروهایتان قاب درست نکنید تا پهن به نظر برسد.

آموزش میکاپ عروسکی عروس درزاهدان  با استاد آزاده بدخشان

 

در میکاپ عروسکی تنها قسمتی که باید براق باشد لب ها هستند. برای این کار ابتدا یک رژ ملایم بزنید. سپس روی آن از برق لب استفاده کنید.

 

 آموزش میکاپ عروسکی عروس درزاهدان

برای داشتن اطلاعات بیشتر و نکات کلیدی این متد پیشنهادمی کنم در دوره های بینظیر آموزش میکاپ عروس در زاهدان شرکت کرده و آموزش میکاپ عروسکی عروس در زاهدان را نزد استاد آزاد بدخشان دوره دیده وحرفه ای شوید.

https://azadehbadakhshan.com
09126658909
آموزش: 09380749636
خدمات: 09382805250

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.